Kedves Látogatónk!
Az önök kényelme és elégedettsége nagyon fontos számunkra. Leggyakrabban felmerülő kérdéseikre próbáltunk választ adni az alábbi oldalon, reméljük az ön kérdésére is.
Amennyiben további kérdése vagy panasza lenne, forduljon hozzánk bizalommal az info@mai-konyv.hu címen.
GYAKORLATI TUDNIVALÓK ÉS GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Milyen fizetési és szállítási módok közül választhatok?
- Rendelését az alábbiak szerint fizetheti ki:
- Irodánkban személyes átvétel esetén:
- Bankkártyával előre a webáruházban
- Bankkártyás fizetés Barionnal (Tesztüzem
- Előre utalással
- Bankkártyás fizetés Barionnal (Tesztüzem
- Bankkártyával előre a webáruházban
- Belföldi szállítás esetén:
- Bankkártyával előre a webáruházban
- Bankkártyás fizetés Barionnal (Tesztüzem)
- Bankkártyás fizetés Barionnal (Tesztüzem)
- Átutalással előre
- Készpénzben a rendelt könyvek átvételekor (Az utánvételes fizetési mód +299 Ft kezelési díjat tartalmaz!)
- Bankkártyával a rendelt könyvek átvételekor (Az utánvételes fizetési mód +299 Ft kezelési díjat tartalmaz!)
- Bankkártyával előre a webáruházban
- Irodánkban személyes átvétel esetén:
Milyen futárszolgálatokkal választható a házhoz szállítás, a csomagpont, a postán maradó és csomagautomata szolgáltatás?
Az MPL, a GLS és a Foxpost futárszolgálattal.
Bővebben a szállítási tudnivalókról itt tájékozódhat. (Aktuális díjszabás, szolgáltatások)
A személyes átvételről való tudnivalókról pedig itt érheti el.
Mi az az Online pénztárca?
Online pénztárca szerződött partnerünk.
Ha az onlinePénztárcáról szeretne tájékozódni, kérem kattintson erre a linkre, vagy látogassa meg az onlinepenztarca.hu oldalát.
Gyakori kérdések:
Hol és mikor érem el a Mai Könyv ügyfélszolgálatát?
Kérjük, minden rendeléssel kapcsolatos kérdéssel keresse ügyfélszolgálatunkat az info@mai-konyv.hu címen! Legkésőbb a következő munkanapon mindenképpen megpróbáljuk önnel felvenni a kapcsolatot. Ha megadja telefonszámát és azt kéri, akkor telefonon.
Kérjük, minden esetben hivatkozzon rendelésszámára.
A közösségi felületeinken nem tudjuk a rendelésekkel kapcsolatos kérdéseket fogadni, kezelni.
Tudok telefonon vagy e-mailen rendelni?
Nem, sajnos erre nincs mód. Kizárólag a webshopban leadott, sikeres rendeléseket áll módunkban teljesíteni.
Mit jelent, ha egy könyv raktáron van?
Nem rendelkezünk saját raktárkészlettel, a sikeresen megrendelt könyveket a rendelést követő munkanapon szerezzük be szerződött partnereinktől. Mivel választékunk rendkívül nagy, és több forrásból származik, egyes tételek, könyvek beszerzése tovább tarthat.
Amint sikeres rendelését elkezdjük feldolgozni, a megadott email címen értesítést kap. Később ugyanígy, mikor megrendelése elkészült.
Amint a megrendelt könyvek átvehetőek az irodánkban, vagy a szállítási módnak megfelelően átadjuk a futárszolgálatnak, e-mailben értesítjük. Amennyiben házhoz- vagy csomagpontra szállítást választott, ettől fogva a futárszolgálat küld önnek üzenetet a kézbesítésről és annak körülményeiről.
Mit tegyek, ha nem találok a webshopban egy könyvet vagy készlethiány miatt nem tudom megrendelni?
Kérjük minden rendeléssel kapcsolatos kérdéssel keresse ügyfélszolgálatunkat az info@mai-konyv.hu címen!
Kérjük, a keresett könyvről lehetőleg a (webshopban szereplő) cikkszámra hivatkozva írjon nekünk.
E-mail címemet foglaltnak tünteti fel a rendszer belépésnél, regisztrációnál, miért? Elfelejtettem e-mail címemet, jelszavamat, mit tegyek?
Valószínűleg korábban már regisztrált az adott e-mail címmel. A belépésnél kérhet új jelszót. Ha nem jár sikerrel, keresse ügyfélszolgálatunkat az info@mai-konyv.hu címen!
Mit tegyek, ha regisztráció után nem tudok a e-mail címemmel és jelszavammal bejelentkezni?
Korábban valószínűleg nem erősítette meg regisztrációját. Kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az info@mai-konyv.hu címen.
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, mit tegyek? Érvényes a rendelésem?
Kérjük, ellenőrizze, hogy nem került-e a levelezőrendszerek sajátos szűrései miatt a spam vagy a promóció mappába. Amennyiben nem ez a hiba forrása, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az ön által megadott e-mail címről az info@mai-konyv.hu címen és adja meg telefonszámát, hogy telefonon tudjunk egyeztetni!
Kell regisztrálni a megrendeléshez?
Nem szükséges. De van lehetőség regisztrációra, mely meggyorsítja a későbbiekben való rendelést.
Megváltozott az e-mail-címem/telefonszámom/lakcímem, mit tegyek?
Belépést követően a jobb felső sarokban, a kosár ikon mellett, a Fiók menüpontban vagy a rendelés leadása során tudja módosítani az adataidat. Regisztrált felhasználóink megadhatnak több számlázási- és szállítási címet is. A már rögzített rendelés címadatait ügyfélszolgálatunk tudja módosítani, amíg azt be nem csomagoljuk. Ezügyben kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az ön által eredetileg megadott e-mail címről az info@mai-konyv.hu címen!
Milyen könyveket tudok megrendelni?
Olyan könyveket rendelhet meg nálunk, melyeket szerződött partnereinktől záros határidőn belül be tudunk szerezni. Amennyiben ez késedelmet szenvedne, mindenképpen megpróbáljuk felvenni önnel a kapcsolatot.
Milyen könyvekről kérhetek értesítést? Hogyan tudom ezek listáját módosítani?
Olyan könyvekről, melyek jelenleg nem kaphatók. Amennyiben újra beszerezhetők, készletre kerülnek, az ön által megadott címre értesítést kap erről. Az értesítést a belépést követően a jobb felső sarokban, a kosár ikon mellett, a Fiók menüpontban tudja módosítani. Az értesítések listáját a korábban regisztrált felhasználók tudják módosítani. Az értesítés visszavonásig érvényes. Ezekre a termékekre nem tudunk határidőt vállalni, hiszen nem tudjuk, mikor kerülnek újra piacra.
Hol vehető át személyesen a megrendelés?
Rendelését személyesen irodánkban tudjuk átadni. Vagy válassza a kényelmesebb házhozszállítást, csomagpontra, postán maradó vagy csomagautomatába szállítást.
Hogyan működik a személyes átvétel? Mikor vehetem át? Mi ennek a költsége?
A sikeres megrendelést követően, a megrendelt könyveket beszerezzük. Az aktuális csomagzárásig megrendelt könyvek jellemzően az ezt követő munkanapon átvehetőek irodánkban. Az átvehetőségről, hogy előkészítettük átadásra minden esetben levélben és sms-ben is értesítjük.
Fontos! Kérjük, mindenképpen várja meg visszajelző levelünket, hogy a megrendelt könyv átadásra előkészített és átvehető.
Hogyan működik a házhoz- és csomagpontra szállítás? Mikor kapom meg a megrendelésemet? Mi ennek a költsége?
A sikeres megrendelést követően, a megrendelt könyveket beszerezzük. A délután négy óráig megrendelt könyveket jellemzően az ezt követő munkanapon átadjuk a választott futárszolgálatnak. Szerződésünk értelmében harmadnapon kézbesítik a megadott címen (vagy csomagponton).
Eltűnt a kosaramból egy könyv, mi történt?
A kosárba tett, és meg nem rendelt könyvek a napi készletfrissítés során elfogyhatnak, így nem csak a rendszerünkből, de az ön kosarából is eltűnhetnek. Csak a leadott megrendelés foglalja le a honlapon látható készletet.
Mit tegyek, ha sérült, téves, nyomdahibás könyvet, terméket kaptam?
Észrevételét kérjük mielőbb jelezze ügyfélszolgálatunknak az info@mai-konyv.hu címen! Ha a megrendelt árucikk hibás, akkor a hatályos szavatossági jogok mentén történik a csere. A problémás könyvet, lehetőség szerint a saját költségünkre kicseréljük. Ha ez nem lehetséges, akkor természetesen visszavásároljuk azt. Az ilyen termékek visszahozataláról mi gondoskodunk, a postai úton vagy más futárszolgálat által visszaküldött termékek szállítási díját utólag nem tudjuk visszatéríteni.
Mit írjak a megjegyzés rovatba?
A megjegyzés rovatot a rendelés lezárása és összeállítása után, csomagolás előtt olvassák kollégáink. Kérjük, hogy mindig röviden, lényegre törően fogalmazza meg megjegyzéseit, melyeket mi a csomagolás során, a futárok pedig a szállításnál figyelembe veszünk. Visszajelzésre, válaszra igényt tartó kérését, kérdését intézze rögtön ügyfélszolgálatunkhoz, hogy arra mielőbb válaszolni tudjunk, az ne veszíthesse el aktualitását.
Fontos! A csomagok címkéjére az 50 karakternél hosszabb megjegyzés nem kerül fel!
Mit tudunk figyelembe venni a megjegyzés rovatban?
- Az(oka)t a napo(ka)t, melyekre ne szállíttassuk a rendelését.
- ha a csomagot más (rokon, szomszéd, kolléga, portás stb.) is átveheti ön helyett.
- Az ingatlan, vagy azon belül a pontos cím megközelítését, ha ezt szükségesnek véli-
- Hogyha a szállítólevelet ne tegyük a csomagba, mert ajándékba szánja, és nem szeretné, hogy a címzett lássa a csomag árát.
Mit nem tudunk figyelembe venni a megrendelés rovatban?
- A korábban kiválasztottól eltérő átvételi- és/vagy fizetési módot, szállítási vagy számlázási címet, ezeket a megrendelés során tudja megadni, módosítani.
- A kupon kódot – mert ezt csak a kuponhoz beállított szabályok szerint, a megrendelés leadása előtt tudja érvényesíteni
- A rendelt könyvet egy másik, jelenleg nem kapható könyvvel együtt szeretné megkapni (jelenleg nem rendelhető könyvekre nem tudunk határidőt vállalni).
- Ha eltérő mennyiségű könyvet szeretne mint a kosárba tett mennyiség (több vagy kevesebb) – ezt a megrendelés során tudja módosítani
- Ha az oldalunkon nem található, nem rendelhető terméket szeretne a megjegyzés rovatba beírással hozzáadni a kosárhoz
Mit tegyek, ha mégis más módon szeretném átvenni a rendelésemet?
Ha már leadta a rendelését, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az info@mai-konyv.hu címen.
Egymás után adtam le két rendelést. Összevonható?
Amennyiben személyes átvétellel rendelte a könyvet és a fizetési módjuk azonos, semmi akadálya, hogy összevonjuk.
Házhoz-, illetve csomagpontra szállítás esetében nem tudunk rendeléseket összevonni. A csomagokat összeállítás után átadjuk a választott futárszolgálatnak, későbbi szállítást nem tudunk vállalni.
Amennyiben kérdése lenne, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az info@mai-konyv.hu címen.
Nem kaptam meg egy rendelt tételt. Megkapom később?
Ha a megrendelésben és számlán szereplő tételek közül valami nem volt a csomagban, akkor mi hibáztunk, elnézését kérjük. Kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az info@mai-konyv.hu címen. Amennyiben a termék még elérhető és igényt tart rá, igyekszünk minél előbb pótolni. Ez természetesen semmilyen plusz költséggel nem jár az ön számára. Ha már nem tart rá igényt, vagy nem tudjuk pótolni, az árát a lehető legrövidebb időn, de legkésőbb 14 napon belül visszafizetjük.
Ha a termék nem szerepel a számlán, akkor nem volt a megrendelés része.
Átvett rendeléstől történő elállás, termékvisszaküldés:
Rendelés lemondása, elállás joga
Amennyiben egy beszerzés alatt álló tételt, rendelést szeretne lemondani, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az info@mai-konyv.hu címen.
Amennyiben már átvett termék vásárlásától szeretne elállni, kérjük mindenképpen keresse ügyfélszolgálatunkat az info@mai-konyv.hu címen.
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól az átvételtől számított 14 napon belül. Elállás esetén a terméket saját költségen küldje vissza a Mai Könyv címére (1139, Budapest, Fáy utca 12/C), és a megérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült, törvényileg meghatározott egyéb költségeket. Elállás esetén a vevőt csak a visszaküldés költsége terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
Az átvétel módja nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.
Nem gyakorolhatja az elállási jogot, amennyiben megrendelését cégként adta le.
Elállás esetén a könyv(ek)et csak olvasatlan, eredeti állapotában tudjuk visszavenni.
Ha a megrendelt árucikk hibás, akkor a hatályos szavatossági jogok mentén történik a csere.